Τεχνική Βοήθεια: οι άνθρωποι που μπορείτε να εμπιστευτείτε, για επισκευές ή εργασίες συντήρησης των ανελκυστήρων σκάλας

Έχετε κάποιο πρόβλημα με τον ανελκυστήρα σκάλας σας; Καλέστε μας και θα σας βοηθήσουμε με την επισκευή του.

Έχετε ήδη απολαύσει την απόλυτη ελευθερία που προσφέρει ένας ανελκυστήρας σκάλας. Ξέρετε πόση περισσότερη ενέργεια έχετε τώρα που δεν τη σπαταλάτε για να ανεβαίνετε στις σκάλες, αλλά υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Μην ανησυχείτε, γιατί μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

Καλέστε μας

Ο ανελκυστήρας σκάλας σας είναι κατασκευασμένος για να λειτουργεί για δεκαετίες. Τον έχουμε ελέγξει και είμαστε σίγουροι ότι μπορεί να σας μεταφέρει για απόσταση ίση με την απόσταση έως το φεγγάρι και πίσω, πριν καν τον εγκαταστήσουμε στο σπίτι σας. Το πιθανότερο είναι ότι κάθε πρόβλημα μπορεί να επιδιορθωθεί γρήγορα.

Διαβάστε τις συμβουλές μας για αντιμετώπιση προβλημάτων παρακάτω. Αν δεν αισθάνεστε σίγουροι ότι μπορείτε να ακολουθήσετε τις συμβουλές, καλέστε μας. Ίσως να μπορέσουμε να σας δώσουμε τη λύση τηλεφωνικά. Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρουμε, θα στείλουμε τεχνικό να σας βοηθήσει. Οι τεχνικοί μας εδρεύουν σε κάθε σημείο της χώρας, οπότε δεν είναι ποτέ μακριά σας. Θα έρθουν να ελέγξουν τον ανελκυστήρα σκάλας σας και πριν το καταλάβετε, θα λειτουργεί πάλι κανονικά.

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Στην απίθανη περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με τον ανελκυστήρα σκάλας σας, οι παρακάτω συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων μπορούν να σας βοηθήσουν να το λύσετε αμέσως.

Πριν προσπαθήσετε να αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε από τα προβλήματα που αναγράφονται παρακάτω, βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε σε ασφαλή θέση και, αν χρειαστεί, ζητήστε βοήθεια.

Ο ανελκυστήρας σκάλας μου δεν κινείται

Εάν η φωτεινή ένδειξη ενεργοποίησης είναι σβησμένη:

  • Βεβαιωθείτε ότι ο διακόπτης ενεργοποίησης/απενεργοποίησης είναι ενεργοποιημένος (βρίσκεται συνήθως στον βραχίονα της καρέκλας σας).
  • Βεβαιωθείτε ότι ο κεντρικός διακόπτης ενεργοποίησης είναι ενεργοποιημένος (βρίσκεται συνήθως κάτω από την καρέκλα, μπροστά ή πίσω).
  • Βεβαιωθείτε ότι έχει τοποθετηθεί το κλειδί και βρίσκεται στη θέση ενεργοποίησης (βρίσκεται συνήθως κάτω από την καρέκλα, μπροστά ή στο πλάι).

Εάν η φωτεινή ένδειξη ενεργοποίησης είναι αναμμένη:

  • Εάν έχετε ράγα με μεντεσέ, βεβαιωθείτε ότι η ράγα είναι πλήρως κατεβασμένη και κλειδωμένη στη θέση της.
  • Βεβαιωθείτε ότι η καρέκλα είναι γυρισμένη πίσω, σε θέση μετακίνησης και ότι οι μοχλοί περιστροφής βρίσκονται στη σωστή θέση.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποιο εμπόδιο στα άκρα ασφαλείας. Σε περίπτωση που υπάρχει, μετακινήστε τον ανελκυστήρα σκάλας στην αντίθετη κατεύθυνση από τη θέση του εμποδίου, αφαιρέστε το εμπόδιο και συνεχίστε τη διαδρομή σας.

Εάν ο ανελκυστήρας σκάλας σας εξακολουθεί να μην κινείται:

  • Γυρίστε το κλειδί ενεργοποίησης στη θέση απενεργοποίησης και μετά ξανά στη θέση ενεργοποίησης.
  • Μετακινήστε και κρατήστε το χειριστήριο στην κατεύθυνση της διαδρομής για μερικά δευτερόλεπτα. Μετά από λίγο, ο ανελκυστήρας σκάλας θα πρέπει να αρχίσει να κινείται.
  • Εάν ο ανελκυστήρας σκάλας εξακολουθεί να μη λειτουργεί, καλέστε τον τοπικό εκπρόσωπο.

Ο ανελκυστήρας σκάλας μου εκπέμπει ηχητικό σήμα:

Ο ανελκυστήρας σκάλας εκπέμπει ηχητικό σήμα όταν δεν φορτίζονται οι μπαταρίες του.

  • Βεβαιωθείτε ότι ο διακόπτης τοίχου είναι ενεργοποιημένος.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν έχει προκληθεί βραχυκύκλωμα.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο ανελκυστήρας σκάλας είναι σωστά σταθμευμένος στην κορυφή ή τη βάση της σκάλας σας.
  • Εάν έχετε κάνει τους παραπάνω ελέγχους και ο ανελκυστήρας σκάλας συνεχίζει να εκπέμπει ηχητικό σήμα, απενεργοποιήστε τον και καλέστε τον τοπικό εκπρόσωπο.

Το τηλεχειριστήριο δεν λειτουργεί:

  • Ελέγξτε τις μπαταρίες και αντικαταστήστε τις αν χρειαστεί.

Η αυτόματη περιστροφή δεν λειτουργεί:

  • Καλέστε τον τοπικό εκπρόσωπο. Χρησιμοποιείτε στο μεταξύ τους μοχλούς χειροκίνητης περιστροφής.

Ο μεντεσές ή η ανασυρόμενη ράγα δεν λειτουργεί:

  • Καλέστε τον τοπικό εκπρόσωπο ή προμηθευτή. Εάν η ράγα προκαλεί εμπόδιο, μπορείτε να τη σηκώσετε χειροκίνητα, πιάνοντάς την από την κάτω πλευρά της.

Σημαντικές συμβουλές

  • Εάν είστε σπίτι μόνοι σας, προτείνουμε να έχετε πάντα μαζί σας ένα κινητό τηλέφωνο, για να μπορείτε να ειδοποιήσετε κάποιον αν χρειαστείτε βοήθεια.
  • Διατηρείτε κάπου τον αριθμό του τοπικού εκπροσώπου ή προμηθευτή ή αποθηκεύστε τον στο τηλέφωνό σας, για περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
  • Μια καλή ιδέα είναι να ζητήσετε να είναι μαζί σας άλλο ένα άτομο, όταν προσπαθείτε να αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα του ανελκυστήρα σκάλας.
  • Εάν ο ανελκυστήρας σκάλας σταματήσει στη σκάλα, παραμείνετε καθισμένοι στην καρέκλα και προσπαθήστε να τον επανεκκινήσετε ή καλέστε βοήθεια. Εάν πρέπει να βγείτε έξω από το σπίτι, προσπαθήστε να το κάνετε με ασφάλεια, με αργές κινήσεις και ιδανικά με τη βοήθεια ενός άλλου ατόμου.